Stories told

Friss topikok

élet

2010.06.24. 00:37 | Storyteller | Szólj hozzá!

szar ügy, ha az embernek fogalma sincs arról, mi a faszt kezdjen az életével. múltkor beszéltünk erről - épp a szokásos számonkérés ment - és anyám kijelentette, hogy ott ment félre az életem, amikor kibasztak jogról. hát nem. már jogra is azért mentem, mert azt mondták a tanáraim, hogy jó lenne, mer jó vagyok irodalomból meg töriből. sajnáltathatnám is magam, hogy 30 éves elmúltam, azt még mindig nem tudom, mihez kezdjek magammal. bár, legalább ötleteim vannak, igaz, a szokásos próbán (kitartás) elvérzik mindegyik.

 

hogy a faszomba legyek kitartóbb? ha valami idegesít - a kövérségemen és a dadogásomon (ami fura beszédképtelenségbe tud átmenni) kívül -, akkor az az, hogy képtelen vagyok valamit tovább csinálni két hónapnál. vajon a csajom az oka? ő is pont ilyen. nem, inkább arról van szó, hogy megtalálta zsák a foltját.

A bejegyzés trackback címe:

https://storiestold.blog.hu/api/trackback/id/tr952105419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása