Stories told

Friss topikok

Red (2010)

2011.11.07. 02:27 | Storyteller | Szólj hozzá!

Egyes hátrányaimmal tisztában vagyok - azt mondják, ha tudsz a hibáidről, megtetted az első lépést a gyógyulás felé.
A beismerés így hangzik: odavagyok a magukat semmilyen mértékben sem komolyan vevő akciófilmekért.

 

Is. Szeretem a magukat félig, vagy teljesen komolyan vevő akciófilmeket is.

Tavaly volt egy film, aminek megláttam a trailerét, és úgy gondoltam, hogy itt egy tökéletes agyzsibbasztó akciófilm. Aztán annyira katasztrofális kritikákat kapott, meg elmondták, hogy mennyire nem tartotta tiszteletben az eredeti képregényt, kiherélték, annyit sem ér, mint a vincseszter, amire felvették - röviden, kihagytam, nem néztem meg.

Aztán pénteken beszerelték a zinternetet tévével, én meg nekiálltam szórakozás után nézni. Kölcsönkaptam vagy negyven DVD-t, köztük a Red.

A trélernél többet felesleges elmondani róla, pontosan úgy jó, ahogy van, többször is élvezhető, semmiféle, az egysejtűeknél komolyabb agytevékenységet nem igénylő szórakozás. Tökéletes.

Ami pedig azt illeti, hogy a film tönkretette a képregény hírnevét, én a másik irányból közelítenék: megnéztem a filmet, és nagyon, nagyon kiváncsi lettem a képregényre. Természetesen itt is megértem azokat, akik a képregény felől érkeztek, és valamifajta kockáról kockára való feldolgozást várhattak (pl, mint a 300 esetén, ahol egyes kockák egy az egyben szerepelnek a filmben, Snyder lényegében storyboardnak használta az eredeti munkát), de a helyzet az, hogy a Red egy önmagában is életképes limonádé akciófilm mindenféle mélység nélkül. És különben is, mikor láthatom legközelebb Dame Helen Mirrent egy M60 mögött?

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://storiestold.blog.hu/api/trackback/id/tr53360037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása